8 Temmuz 2011 Cuma

Interrail Günlükleri

                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                                      08. 07.2011

    Aylardır beklediğim yolculuk için bu yazı. " Gitmek, gitmek, gitmek isterim " dediğiniz anlarda, kendinize verebileceğiniz uzun soluklu bir tatil diyorlar. Bana sorarsanız, tam zamanına yetişmiş bir moladan ibaret. Tam zamanı dediysem, alabildiğiniz son nefesle, hatırı sayılır hacimli bir taş gibi dibe çökme anından bahsediyorum.
    Yine de, molanın tam da çevremdeki kişi ve olaylara dayanma sınırımı aşmışken ve ben, ağrı eşiğimi çoktan geçmişken gelmiş olması onu daha anlamlı kılıyor. E bu kadar anlam yükleyince de, yaklaşan günler elimde ufalanıp sanki sonsuz parçalara ayrıldılar.. Ben de belki iyi gelir diyerek yazmaya karar verdim. ( Sonra fark ettim ki, blogumu da uzun zamandır ihmal etmişim =) ) Özetle, bu ayın 12' sinden itibaren 22 gün sayısız tren yolculuklarım var. Sayısız yaşanmışlıklar, sayısız anı, sayısız iç yolculuklar sonra tekrar tren yolculukları, anılar biriktirmeyi planlıyorum. Tabii, bütün bunlara yer açacak kadar silinmiş anılar bırakmayı.. Daha popüler tabirle, lekesiz zihnimin o meşhur gün ışığına kavuşmayı planlıyorum, sil baştan anılar yaratarak.

   ( Yemin ederim ' bir aşk kırgını ' değilim
     Yeni diller, yeni anlamlar öğrenmeye çıktım ben
     Tam 3 yıldır beklediğim kadını
     İnanın bir daha görmek istemem.  ) 

     Yalnız, bütün Avrupa' yı dolaşmak yerine 3 ülkeyle sınırlı tuttuk. Ülke sayısını sınırlayıp hem kendimize hem de o ülkelere daha fazla zaman ayırmayı seçtik. Sırasıyla, İtalya, İspanya ve Fransa' da anı biriktireceğim. Planımız bu ( şimdilik ). Biz dediğim, ben ve yakın bir arkadaşım ( şimdilik =) ). Tren biletleri 22 gün geçerli ( 3 gün de bizden ), 25 gün boyunca yazabildiğim kadar yazacağım. Tomris Uyar'ın tabiriyle, 25 gün, gün dökeceğim.
     Dilerim, gündökümlerimiz güzel olur, hepimiz için...

1 yorum:

  1. Firenze'de müzenin önünde, yorgun argın otururken rastlamıştık size, hatırlarsınız; umarım her şey yolunda gitmektedir, şahane bir tatil ve yolculuk olmaktadır ve döndükten sonra umarım gezdiğiniz yerleri -tavsiye niteliğinde- eklersiniz buraya :)

    YanıtlaSil